تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان
نوشته شده توسط : شهاب

تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

 

کشور اتریش یکی از معتبرترین مقاصد تحصیلی در اروپا به شمار می رود که دارای دانشگاه ها و مراکز آموزشی معتبر بسیار است که مورد تایید وزارت علوم ایران نیز می باشند. مزایایی چون کیفیت زندگی عالی، دانشگاه های معتبر در سطح بین المللی و به ویژه شرایط تحصیل رایگان در اتریش (هزینه ناچیز برای هر ترم) کشور اتریش را به یکی از گزینه های محبوب برای هموطنان ایرانی تبدیل کرده است به همین دلیل در مطلب این هفته به بررسی شرایط تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان می پردازیم.

دروس دانشگاهی در اتریش در مقاطع مختلف به زبان آلمانی و انگلیسی تدریس می شود به این صورت که رشته های مقطع کارشناسی به زبان المانی ولی رشته های متنوعی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی ارائه می شوند. تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای متقاضیان ایرانی است که به زبان انگلیسی و آلمانی مسلط نیستند و تمایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی دارند. باید دقت داشته باشید که فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد ایران نمی توانند به صورت پیوسته در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل در اتریش بپردازند بلکه باید ریز نمرات مقطع کارشناسی خود را به دانشگاه ارائه دهند و دانشگاه پس از تطبیق واحدهای پاس شده تعیین میکند که متقاضی از چه ترمی در مقطع کارشناسی باید دوباره شروع به تحصیل کند.

این دسته از متقاضیان برای اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش نیازی به ارائه مدرک زبان آلمانی ندارند بلکه پس از دریافت برگه پذیرش و ورود به خاک اتریش به دانشگاه مربوطه مراجعه کرده و توسط دانشگاه به کالج زبان معرفی می شوند تا دوره زبان آلمانی را سپری کنند و پس از رسیدن به سطح مطلوب، دوره اصلی خود را در دانشگاه آغاز کنند. دانشجویانی که تا حدودی با زبان آلمانی آشنا باشند می توانند با پاس کردن واحدهایی مانند گرامر، واژگان و غیره به زبان آلمانی وارد دوره اصلی شوند ولی در صورتی که هیچ دانشی در زبان آلمانی نداشته باشند باید در دوره یک ساله شامل سه ترم زبان آلمانی شرکت کنند و پس از کسب حد نصاب لازم به تحصیل در دوره اصلی مشغول شوند. هزینه هر ترم در حدود 440 یورو خواهد بود.





:: برچسب‌ها: اتریش، تحصیل در اتریش، تحصیل رایگان در اتریش، دانشگاههای اتریش ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: